انواع رنگ درب ورودي ساختمان

انتخاب رنگ درب ورودی ساختمان واقعاً سخت است و باید هنگام انتخاب آن به نمای بیرونی ساختمان و یا محیط داخلی نیز توجه داشت شما می توانید یک رنگ کاملاً متضاد با درب گاراژ و پنجره ها را انتخاب کنید. اما اگر این مورد باسلیقه شما همخوانی ندارد ، می توانید از سایه های روشن تر یا تیره تر همان رنگ بهره بگیرید. اما از خاص بودن و جذابیت آن اطمینان حاصل کنید.

  1. می توانید از ویژگی های رنگ خاکستری به عنوان یک رنگ خنثی بهره بگیرید

خاکستری یک رنگ خنثی است که می تواند ازنظر برخی کسل کننده باشد. اما در نظر داشته باشید که گاهی خاکستری به عنوان رنگ درب ورودی ساختمان می تواند بیشترین هماهنگی را با نمای ساختمان داشته باشد. خاکستری دارای طیفی از سایه های روشن تر و تیره تر است که پیچیده تر هستند و کاربرد آن را گسترده تر می کنند. این رنگ خنثی می تواند کاربرد بالایی داشته باشد؛ برای مثال انتخاب رنگ خاکستری برای ورودی یک محیط با دکوراسیون های رنگین و فریبنده می تواند جلوه محیط داخلی را بیشتر کند. ترکیب خاکستری بارنگ های مختلف نیز نتیجه ای شگفت انگیز ایجاد می کند.

درب ورودی خاکستری | تهران دیزاین

  1. رنگ سایر مصالح ساختمانی به کاررفته در نما را فراموش نکنید.

فکر کردن در مورد آجر ، سنگ نما و رنگ سقف می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند. رنگ درب ورودی ساختمان می تواند کاملاً متضاد یا دارای هماهنگی با نمای دیوار و سقف انتخاب شود. مهم ترین نکته ، زیبایی و جلوه گری درب ورودی و زیباسازی ساختمان است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.