دكوراسيون سرويس بهداشتي رستوران

کفپوش سرویس بهداشتی

کفپوش سرویس بهداشتی رستوران یکی از مهم ترین عواملی است که به هیچ وجه نباید از انتخاب یک جنس با کیفیت و با دوام برای آن صرف نظر کنید.

کفپوش سرویس بهداشتی رستوران قرار است دائما در معرض آب، رطوبت و آلودگی باشد و اتفاقا یکی از مولفه هایی است که باید بهترین کیفیت را برای آن در نظر بگیرید.

کفپوش سرویس بهداشتی | شرکت تهران دیزاین سنتر

در ادامه به مهم ترین مولفه هایی که هنگام انتخاب کفپوش باید به در نظر داشته باشید، اشاره خواهیم کرد.

  • دوام

از خودتان بپرسید روزانه قرار است چه تعداد از مشتریان روی کف پوش سرویس بهداشتی شما پا بگذارند؟ آیا کف پوش مورد نظر دوام کافی را برای مقاومت در مقابل تعداد زیادی از مشتریان دارد؟ رنگ آن با قرارگیری در معرض آب و آلودگی ها تا چه مدت زمانی باقی خواهد ماند؟

در صورتی که یک کفپوش بی کیفیت انتخاب کنید، در مدت زمان کوتاهی باید مجددا آن را عوض کنید و این موضوع باعث صرف هزینه زیادی می شود. بنابراین بهتر است از همان ابتدا در جستجوی کفپوش های با دوام در طراحی سرویس بهداشتی باشید.

  • مقاومت در برابر آب

همان طور که بالاتر اشاره شد، کفپوش سرویس بهداشتی یکی از مواردی است که دائما در معرض آب و رطوبت قرار دارد، بنابراین سعی کنید کف پوشی که تهیه می کنید حتما ضد آب باشد.

بهترین رستوران های تهران

ما از رستوران گردی های شخصی خودمان و مشاهدات مان، نظرات کاربرانی که برای اولین بار از این رستوران ها دیدن کرده اند، نظرات مشتریان دائم که در گوگل مپ، اینستاگرام و  کلیه شبکه های اجتماعی در این باره نظر داده اند استفاده کرده و بر اساس 4 معیار زیر رستوران ها را در مناطق مختلف تهران معرفی کرده ایم:

  • کیفیت غذا
  • هزینه و قیمت
  • فضای رستوران
  • کیفیت سرویس دهی

شمال تهران


1- رستوران سران (تجریش- راحت اما شلوغ)

address   آدرس: تجریش ابتدای مقصودبیک کوچه گلبر پلاک 3
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.