نکات طلایی کاربرد رنگ فرش در دکوراسیون کلاسیک

  • اگر دکوراسیون کلاسیک با تم رنگی آبی انتخاب کردید ، بهتر است از فرشی با رنگ آبی استفاده کنید.
  • انتخاب فرشی با تم رنگی کرم ، فضای خانه را گرم تر و صمیمی تر نشان می دهد. از سوی دیگر رنگ کرم چشم را آزار نمی دهد و گزینه مناسبی برای دکوراسیون فضاهای کوچک تر است؛ زیرا فضا را بزرگ تر و دل بازتر نشان می دهد.
  • انتخاب رنگ سرمه ای فرش در دکوراسیون کلاسیک ، در فضا آرامش ایجاد می کند. البته فراموش نکنید که نباید از رنگ سرمه ای بیش از حد استفاده کنید .به همین دلیل اگر فرشی با تم رنگی سرمه ای انتخاب کردید ، سایر وسایل و اکسسوری ها را با رنگ های طلایی ، سبز یشمی و سفید هماهنگ کنید تا فشار رنگ سرمه ای کاهش پیدا کند. به یاد داشته باشید که کاربرد زیاد رنگ سرمه ای سبب افسردگی در بلند مدت می شود.
  • یکی از رنگ های خاص ، شیک و لوکس در دکوراسیون کلاسیک ، رنگ گردویی است این رنگ نمادی از طبیعت و سمبل زمین است. استفاده از این رنگ در دکوراسیون کلاسیک اصالت و استواری را در آن فضا افزایش می دهد. از سوی دیگر رنگ گردویی فرش در دکوراسیون کلاسیک ، آرامش و حس محبت را در فضا تقویت می کند. البته نباید این رنگ به میزان زیادی به کار برود. بهتر است فرش های گردویی را با رنگ آبی اطلسی ، طلایی ، سبز و زرد ترکیب کنید تا هارمونی خوبی میان فرش و سایر وسایل برقرار شود.

راههای تشخیص طلا (4 آزمایش ساده و مطمئن)

طلا به دلیل رنگ زیبای زرد فلزی، مقاومت در برابر خوردگی، درخشش ابدی و انعطاف پذیری عجیب و غریبش، همیشه برای انسان خاص بوده است. امروزه این فلز تنها کاربرد تزئیینی ندارد و در شیمی، الکترونیک و صنایع نیز بسیار نقش مهمی ایفا میکند.

دلیل دیگر اهمیت طلا نادر بودن آن است. این فلز با داشتن عدد اتمی 79، یکی از نادرترین عناصری است که به طور طبیعی در جهان وجود دارد. به همین ترتیب، جای تعجب نیست که در طول اعصار مختلف، بسیاری از افراد متقلب تلاش کرده اند، با انجام کارهای مختلف، کیفیت طلا را با استفاده از عناصر مشترکی که وجود دارد، تکرار کنند تا کسانی که در آینده این فلز را معامله می کنند فریب داده و یک سیستم ناعادلانه اقتصادی را کسب کنند. تجارت طلا امکان سودجویی برخی افراد را فراهم کرده بنابراین لزوم تشخیص طلا بسیار حائز اهیمت است. در این مقاله تمامی روش های تشخیص طلا را برای شما بررسی کرده ایم. اما این نکته را به یاد داشته باشید این آزمایش ها نمی توانند جایگزین نظر یک متخصص باشند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.