مقایسه موکت و سرامیک

کف پوش یک پوشش تقریباً دائمی برای قسمت های مختلف هر منزل یا دفاتر کار است؛ شما باید اطلاعات کافی برای انتخاب موکت یا سرامیک داشته باشید.

دکوراسیون منزل روی احساسات مالک منزل تأثیرات مستقیمی دارد و حتی در برخی موارد فرد ممکن است چندین ساعت متوالی را در منزل حضور داشته باشند و بهتر است بهترین دکوراسیون را برای منزلتان آماده کنید. از مهم ترین تفاوت ها و مزیت های بین کف پوش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نظافت آسان موکت

در مقایسه موکت یا سرامیک، یکی از نکاتی که حائز اهمیت می باشد، این است که کف پوش سرامیک به صورت مداوم نیاز به نظافت و تی کشیدن دارد. در نگاه اول کلیه لکه ها و حتی جای پا روی سرامیک باقی می مانند.

در صورتی که موکت چندین روز یک بار نیاز به نظافت دارد و برای تمیزکاری وقت زیادی از شما نمی گیرد. همچنین برای تمیز کردن نیازی به استفاده از دستمال نم دار نیست و با جارو برقی به خوبی تمیز می شود.

  • تنوع بالا در طرح موکت ها

موکت در مقایسه با انواع کف پوش ها تنوع طرح بالاتری دارد و با دید بازتری می توانید گزینه متناسب با رنگ و طرح دکوارسیون پذیرایی یا هال، رنگ و طرح موردنظرتان را خریداری کنید. موکت با الیاف طبیعی یا الیاف مصنوعی با پرزهای بلند و کوتاه تولید می شود.

برای مثال موکت های پرز بلند با رنگ های فانتزی برای اتاق خواب کودکان مناسب هستند و برای پوشاندن کف سالن پذیرایی، موکت های پرز کوتاه با رنگ های تیره تر و طرح های متنوع تر توصیه می شوند. موکت به دلیل تنوع زیادی که دارد به راحتی با دکور های مختلف هماهنگ می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.