استفاده از کتابخانه برای کاربرد های دیگر

بسیاری از افراد علی رغم برخورداری از یک کتابخانه بزرگ و جذاب ، کتاب های زیادی برای قرار دادن در آن ندارند و معمولا بخش زیادی از آن خالی می ماند.

اگر شما هم جزو این افراد هستید ، می توانید از این ایده کتابخانه منزل که در تصویر بالا می بینید استفاده کنید و وسایل دیگر خود را در کتابخانه جای دهید.

با انجام این کار کتابخانه نیمه پر شما ظاهر جدیدی پیدا خواهد کرد و حجم بالایی از فضای منزل شما به دلیل قرار گرفتن وسایل در کتابخانه ، خالی خواهد شد.

کلید انجام این کار ، این است که دقت داشته باشید همه وسایل و اسباب خود را نمی توانید در کتابخانه قرار دهید ، مثلا قرار دادن تعدادی از کاسه ها یا ظروف رنگ و رو رفته آشپزخانه در این طبقه بندی نه تنها ظاهر کتابخانه را بهتر نمی کند ، بلکه باعث بدتر شدن آن خواهد شد.

بهترین کار این است که تعدادی از وسایل دکوری جمع و جور خود را که ترجیحا تمیز هستند و رنگ های شاد دارند، در کتابخانه در کنار کتاب ها قرار دهید.

کتابخانه سنتی

با وجود مدرن شدن شیوه زندگی و تغییر روش ما برای طراحی دکوراسیون منزل و به ویژه کتابخانه آن ، بازهم سبک سنتی چینش دکوراسیون طرفداران خود را دارد.

اگر شما هم از طرفداران این سبک خاص هستید ، می توانید با بهره گیری از ایده کتابخانه منزل سنتی و با ایده گرفتن از تصویر بالا ، یک کتابخانه سنتی زیبا برای اتاق خود طراحی کنید.

البته برای انجام این کار دقت داشته باشید در صورتی که کتابخانه منزل خود را به شیوه سنتی طراحی کردید ، دیگر وسایل اتاق و حتی رنگ آمیزی آن باید به شیوه سنتی باشد تا با یکدیگر همخوانی لازم را داشته باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.