تغییر رنگ دندان با سیگار

تاثیر سیگار بر دندان به پوسیدگی آن خلاصه نمی‌شود. به گفته سایت دندانپزشکی انجمن دندانپزشکی آمریکا (ADA)، سیگار کشیدن و استفاده از دخانیات باعث لکه دار شدن دندان ها و بوی بد دهان می شود. سیگار توانایی دهان را در مقابله با عوامل عفونی کاهش می دهد. در نتیجه باکتری و پلاک در دهان غوطه ور شده و باعث ایجاد مشکلاتی از جمله تغییر رنگ دندان می شود. تغییر رنگ دندان در اثر وجود نیکوتین و تار تار در سیگار است. رنگ دندان ها در اثر سیگار کشیدن ابتدا زرد رنگ می شود و سپس در طولانی مدت رنگ قهوه ای به خود می گیرد.

 

تغییر رنگ آنلاین عکس

رنگ ماهیت اصلی هر عکسی به حساب می آید چون باعث می شود عکس ما پر جنب و جوش یا ساکت و سرد به نظر برسد. با این حال وجود رنگ های اشتباه می تواند باعث شود یک عکس خیره کننده و چشمگیر به عکسی متوسط تبدیل شود.

اغلب اوقات ما رنگ پس زمینه را تغییر می دهیم تا عکس هایمان جذابتر به نظر برسند. گاهی اوقات هم رنگ لباسمان در عکس را دوست نداریم یا ممکن است آسمان در عکس خیلی جالب به نظر نیاید. بعضی وقتها هم ترجیح می دهیم رنگ موی عکس های پرتره را عوض کنیم به هر شی و سوژه ای که در عکس هست را به رنگ دیگری دربیاوریم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.